WEERT – In samenwerking met buro Beeldvang, die eerder ook meewerkte aan de campagne ‘Met ons. In Weert.’, wordt er volgende week door BIZ ondernemers een effectieve en aansprekende crossmediale communicatiecampagne gestart als promotie van de binnenstad Weert.
Doel van de campagne is de bezoekersaantallen, verblijf en bestedingen in de Weerter binnenstad te vergroten. De campagne loopt tot eind 2020 en zal per seizoen een andere uitstraling krijgen. De campagne wordt in een verzorgingsgebied in een straal van 50 km rondom Weert gepromoot.
Weert kent vele pluspunten voor bewoners, toeristen en overige bezoekers uit de regio. Weert is een dorpse stad waar gezelligheid, gastvrijheid en aanwezige historie gecombineerd wordt met uitstekende voorzieningen en alle gemakken die een stad nodig heeft. Het winkelaanbod is divers en er is een rijk pallet aan horecazaken en er is een schat aan groene en blauwe parels te ontdekken zoals IJzeren Man en het Blauwe Meertje. Dit alles bij elkaar zijn de pluspunten van Weert en maken Weert een spannende stad om te bezoeken en te beleven.
In de campagne zal er steeds een combinatie gemaakt worden tussen bovenstaande PLUS punten waardoor het DNA van Weert als gezellige, actieve winkel-, recreatie en horecastad op een uitnodigende wijze gepresenteerd wordt. De campagne DEPLUSVANWEERT.NL wordt op maandag 27 juli gelanceerd.